Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V.4.24 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
RPG Compass UI System с плавными динамическими UI-виджетами компаса и настраиваемыми маркируемыми актерами, игрокам разрешается устанавливать метки для этих объектов и отображать их на пользовательском интерфейсе.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- This system supports both mouse/keyboard and gamepad.
- Multiplayer replication support (experimental, team shared marks are not supported currently, watch demo video for more details).
- An example markable object was created for you to test and use to create some simple mark, also let you know how this system works. It has some customizable variables such as show collision for debugging, custom mesh, collision radius.
- An example first person character blueprint was created to interact with the example markable objects and move around to explore the whole system.
- With only a few simple operations, you can migrate the whole system to your own project, which won’t take long to finish.
- 1 Structure, 2 Float Curves
- 9 Bluprints (example character, AI, spline, markable object, ect.)
- 5 Widgets (UIs)
- 3rd Person Mannequin Assets Pack
- 8 Static Meshes (from Starter Content)
- 10 Materials, 1 Material Instances
- 12 Textures (for meshes), 4 Textures (for UIs)
- 1 Level (Demo Showcase)
- Windows PC
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: