UE4 Plugin Ultimate Multiplayer FPS Framework With Runtime Multiplayer Level Editor

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
399
Реакции[?]
1,010
Поинты[?]
461K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
54cdP9Q.jpg

V4.27, V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Written Entirely in C++ and Event-Driven to remain fast and Efficient compared to blueprint counterparts
  • Fastest render target based scopes on the marketplace
  • Procedural Firearm Handling/Lag/Movement Sway/Recoil
  • Procedural Aiming
  • Procedural Look up/down and Lean
  • Procedural Length Of Pull for Stock Adjustments
  • Example Gun Builder powered by the Part Attachment System
  • Safe/Semi/Full Auto/Burst fire modes
  • Left Hand IK that works with forwarding grips
  • Firearm Part Influenced Stats (Weight/Ergonomics/Recoil)
  • Custom Physical Materials (assist in spawning impact effects from my static library)
  • Firearm Customization (every single part can be customized)
  • Magnified Scopes
  • Simulated Scope Eye box
  • Lights/Lasers
  • Forward Grips
  • Magnifiers
  • Offset Mounts
  • Flip Mounts
  • Red Dots/Holograph Sights
  • Changing Reticles
  • Changing Reticle Brightness
  • Night Vision
  • Thermal Vision
  • Muzzle Devices (such as suppressors and compensators)
  • Firearm Collision Handling
  • Much Much More that cannot fit in this list!
Code Modules:
  • UltimateFPSTemplate, Runtime
  • Niagara, Runtime
Number of Blueprints: 40
Number of C++ Classes: 32
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Win64
Supported Target Build Platforms: Win64

V4.27

Рекомпил под ue5.0.1

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


v7.1.4 UE V5.3

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,353
Реакции[?]
5,674
Поинты[?]
175K
Больше проблем с нормальными анимациями, чем с технической частью нынче)
 
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,353
Реакции[?]
5,674
Поинты[?]
175K
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Фев 2020
Сообщения
26
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
Вопрос такой появился, у меня UE5 стоит, но плагин уже слишком старый для моей версии, получается у меня уже не заработает никак?
UPD Неважно, уже смог забилдить на новую версию
 
Последнее редактирование:
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,353
Реакции[?]
5,674
Поинты[?]
175K
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Май 2021
Сообщения
208
Реакции[?]
92
Поинты[?]
16K
Посмотреть вложение 198732

V4.27 и V5.0EA P2
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Written Entirely in C++ and Event-Driven to remain fast and Efficient compared to blueprint counterparts
  • Fastest render target based scopes on the marketplace
  • Procedural Firearm Handling/Lag/Movement Sway/Recoil
  • Procedural Aiming
  • Procedural Look up/down and Lean
  • Procedural Length Of Pull for Stock Adjustments
  • Example Gun Builder powered by the Part Attachment System
  • Safe/Semi/Full Auto/Burst fire modes
  • Left Hand IK that works with forwarding grips
  • Firearm Part Influenced Stats (Weight/Ergonomics/Recoil)
  • Custom Physical Materials (assist in spawning impact effects from my static library)
  • Firearm Customization (every single part can be customized)
  • Magnified Scopes
  • Simulated Scope Eye box
  • Lights/Lasers
  • Forward Grips
  • Magnifiers
  • Offset Mounts
  • Flip Mounts
  • Red Dots/Holograph Sights
  • Changing Reticles
  • Changing Reticle Brightness
  • Night Vision
  • Thermal Vision
  • Muzzle Devices (such as suppressors and compensators)
  • Firearm Collision Handling
  • Much Much More that cannot fit in this list!
Code Modules:
  • UltimateFPSTemplate, Runtime
  • Niagara, Runtime
Number of Blueprints: 40
Number of C++ Classes: 32
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Win64
Supported Target Build Platforms: Win64

V4.27 и V5.0EA P2
Скрытое содержимое
У меня вопрос почему ссылка переадресует на подозрительный сайт или это реклама?
 
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,445
Реакции[?]
4,139
Поинты[?]
2M
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Апр 2022
Сообщения
202
Реакции[?]
195
Поинты[?]
107K
на 4.27 и 5ку можно личные?
чтобы странно не выглядело, хочу 5ку собрать под 5.1
 
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,445
Реакции[?]
4,139
Поинты[?]
2M
Mersiles the best
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Авг 2019
Сообщения
193
Реакции[?]
15
Поинты[?]
1K
Можете пожалуйста обновить ассет, на маркете уже вышла 5.4.
И вот под хайд версия из темы, но под ue5.0.1 ибо просто она не запуститься(перекомпилил).
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
21 Июн 2021
Сообщения
36
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Можно личный плиз?
И на 5.1 версию тоже, чтобы дважды не просить
 
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,353
Реакции[?]
5,674
Поинты[?]
175K
Сверху Снизу