-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V4.27, V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Written Entirely in C++ and Event-Driven to remain fast and Efficient compared to blueprint counterparts
- Fastest render target based scopes on the marketplace
- Procedural Firearm Handling/Lag/Movement Sway/Recoil
- Procedural Aiming
- Procedural Look up/down and Lean
- Procedural Length Of Pull for Stock Adjustments
- Example Gun Builder powered by the Part Attachment System
- Safe/Semi/Full Auto/Burst fire modes
- Left Hand IK that works with forwarding grips
- Firearm Part Influenced Stats (Weight/Ergonomics/Recoil)
- Custom Physical Materials (assist in spawning impact effects from my static library)
- Firearm Customization (every single part can be customized)
- Magnified Scopes
- Simulated Scope Eye box
- Lights/Lasers
- Forward Grips
- Magnifiers
- Offset Mounts
- Flip Mounts
- Red Dots/Holograph Sights
- Changing Reticles
- Changing Reticle Brightness
- Night Vision
- Thermal Vision
- Muzzle Devices (such as suppressors and compensators)
- Firearm Collision Handling
- Much Much More that cannot fit in this list!
- UltimateFPSTemplate, Runtime
- Niagara, Runtime
Number of C++ Classes: 32
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Win64
Supported Target Build Platforms: Win64
V4.27
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Рекомпил под ue5.0.1
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
v7.1.4 UE V5.3
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: