-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V4.27, V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Written Entirely in C++ and Event-Driven to remain fast and Efficient compared to blueprint counterparts
- Fastest render target based scopes on the marketplace
- Procedural Firearm Handling/Lag/Movement Sway/Recoil
- Procedural Aiming
- Procedural Look up/down and Lean
- Procedural Length Of Pull for Stock Adjustments
- Example Gun Builder powered by the Part Attachment System
- Safe/Semi/Full Auto/Burst fire modes
- Left Hand IK that works with forwarding grips
- Firearm Part Influenced Stats (Weight/Ergonomics/Recoil)
- Custom Physical Materials (assist in spawning impact effects from my static library)
- Firearm Customization (every single part can be customized)
- Magnified Scopes
- Simulated Scope Eye box
- Lights/Lasers
- Forward Grips
- Magnifiers
- Offset Mounts
- Flip Mounts
- Red Dots/Holograph Sights
- Changing Reticles
- Changing Reticle Brightness
- Night Vision
- Thermal Vision
- Muzzle Devices (such as suppressors and compensators)
- Firearm Collision Handling
- Much Much More that cannot fit in this list!
- UltimateFPSTemplate, Runtime
- Niagara, Runtime
Number of C++ Classes: 32
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Win64
Supported Target Build Platforms: Win64
V4.27
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Рекомпил под ue5.0.1
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
v7.1.4 UE V5.3
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: