• Ищем качественного (не новичок) разработчиков Xenforo для этого форума! В идеале, чтобы ты был фулл стек программистом. Если у тебя есть что показать, то свяжись с нами по контактным данным: https://t.me/DREDD

UE5 Asset Custom Motion Blur

  • Автор темы Автор темы Osbert
  • Дата начала Дата начала
Участник
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Мар 2021
Сообщения
422
Реакции
981
g6-1920x1080-42cf52a4de0454f8d489db7e162f3bde-1920x1080-42cf52a4de0454f8d489db7e162f3bde.jpg


V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Этот пакет обеспечивает высококачественное управляемое художником размытие движения для выбранных объектов в вашей сцене.
Имитируйте быстрое движение, линейное и круговое, даже в неподвижных кадрах!
Подходит для всех видов проектов в реальном времени; игры, архвиз, моушн графика.


Технические детали / Technical Details:
Linear / Circular motion blur cages:

Utilize transparent object's ability to sample colors from the scene to apply a motion-blur effect
to the object the cage is positioned around. Works out of the box: simply drag-and-drop the blueprint,
move, rotate, and scale it into position. Great for individual objects such as projectiles, vehicles, wheels or rotors.

Global motion blur:
Apply a motion blur effect scene-wide. You can use the DepthStencil buffer to selectively
include or exclude objects. Add the blueprint to your scene, tweak your settings, done.
Great for full-scene blurs in racing games or product viz

Compatibility:
Virtual Reality:

Compatible with recent versions of UE4.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Forward shading:
Fully compatible. Temporal anti aliasing in deferred shading helps smooth out some of the noise, but it works fine in forward.
Raytracing:
Compatible with translucency set to Raster.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Mobile:
Not supported.

Documentation and more:
For a full list of features, high resolution images, how-to's and more, visit:
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


This is not a replacement for UE4's native motion blur - rather a supplement
in situations where the native effect falls short.
 
Назад
Сверху Снизу