UE4 Plugin AI Optimizer

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,353
Реакции[?]
5,674
Поинты[?]
175K


V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Плагин, который поможет вам быстро настроить спавнеры для ваших Актеров и легко их оптимизировать.
Можно использовать как для маленьких, так и для больших миров.
Разработан в основном для оптимизации агентов ИИ, но может использоваться с любым другим актером.

Технические детали / Technical Details:
  • Includes 2 components for Invoker ( player ) & Subject ( AI ) with configuration settings and System that does all the calculations
  • Includes customizable ActorsSpawner implemented in Blueprints which allows to quickly setup AI Camps
  • Customizable optimization layers based on radius to Invoker ( player )
  • Customizable optimization based on sight cone of Invoker ( player )
  • Optional automated spawn/despawn of Subjects ( AI )
  • Optional queued spawn/despawn of Subjects to not cause any hitches
  • Thousands of AI Agents with stable FPS
  • Includes Debug Mode
  • Doesn't require knowledge of C++ to use
  • All required logic is exposed to Blueprints
  • Easy to implement in your game
  • Supports Multiplayer
Code Modules:
  • AIOptimizer (Runtime)
Number of Blueprints: 3
Number of C++ Classes: 5
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows

Спасибо Natiko

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу