Исходник Stickrpg 2019 for oldhvh + legacy resolver

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Окт 2021
Сообщения
35
Реакции[?]
8
Поинты[?]
0
here u goproper lby breaker
sheesh:
    if (g::pLocalEntity->AnimState()->m_bOnGround) {

        if (g::pLocalEntity->GetVelocity().Length2D() > 0.1f)
        {
            g::pLocalEntity->m_body = g::pCmd->viewangles.y;
            g::pLocalEntity->m_body_pred = g::pLocalEntity->m_anim_time + 0.22f;
        }
        else if (g::pLocalEntity->m_anim_time > g::pLocalEntity->m_body_pred)
        {
            g::pLocalEntity->m_body = g::pCmd->viewangles.y;
            g::pLocalEntity->m_body_pred = g::pLocalEntity->m_anim_time + 1.1f;
        }
        if (g::pLocalEntity->GetVelocity().Length2D() < 0.1) {
            if (global_vars->curtime >= (g::pLocalEntity->m_body_pred - g::pLocalEntity->m_anim_frame) && global_vars->curtime < g::pLocalEntity->m_body_pred)
                g::pCmd->viewangles.y += 90;
        }
    }
 
Сверху Снизу