UE4 Asset Beefy Water Hole (Water System)

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
1652075935026.png

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Main Features:
  • Blueprints for constructing water mesh tiles and splines.
  • Custom water material and wake/ripple particle material, with 4 material instances each.
  • 6 Wake, ripple, and splash particles of various size and LOD.
  • Easy-to-use ActorComponent designed for quick interactive particle setup. (Automatic enter/exit splashes, movement/idle wake functionality.) (Buoyant forces with physics enabled.)
  • Example ThirdPersonController/Projectile/StaticMeshActor with interactive particles setup.
Bonus:
  • SunPositioner day/night cycle. (Requires SunPositionCalculator plugin.)
  • BeefyDepthFog post process material with dynamic color parameters.
  • BeefyCelShader post process material with dynamic color parameters. (PP material does not support Mobile)
Number of Blueprints: 7
Input:
  • Movement: Default ThirdPerson controls
  • Shoot Projectile: RightMouseButton
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows/Mac/Console/Mobile
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу