Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
-
Автор темы
- #1
V5.0 - V5.1, V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Технический дизайн / Technical Details:
Features:
- Provides foot and spine ik for animals of quadruped,biped and spider types
- Two animation Blueprints are provided . The "Dragon Spine Solver" and the "Dragon Foot Solver".
Code Modules:
- AnimGraphNode_DragonFeetSolver.h : Derived from AnimGraph_SkeletalControlBase
- AnimGraphNode_DragonSpineSolver.h : Derived from AnimGraph_SkeletalControlBase
- Dragon_Ik_Tools.h : Derived from IModuleInterface
- Dragon_Ik_ToolsBPLibrary.h : Derived from UBlueprintFunctionLibrary
- DragonIK_Library.h
- Module Dependancies : ["Core", "CoreUObject", "Engine", "InputCore", "AnimationCore", "AnimGraph", "AnimGraphRuntime", "UnrealEd", "BlueprintGraph"]
Number of Blueprints: 2 Animation Blueprints (Dragon_SpineSolver and Dragon_FootSolver)
Number of C++ Classes: 2 Main classes (AnimGraphNode_DragonFeetSolver.cpp and AnimGraphNode_DragonSpineSolver.cpp) and one static support class [DragonIK_Library]
Network Replicated: Not Tested
Supported Development Platforms: PC ,Mac and Linux
Supported Target Build Platforms: PC,Mac,Linux and Android. Other platforms require testing.
Документация / Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Рекомпиляцией с V4.26
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V2.3.6 V5.0
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V2.3.8 V5.0 - V5.1
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V2.4 V5.1
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V2.4.7 UE V5.3
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: