UE4 Plugin DoN's Dynamic Mesh Effects

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,353
Реакции[?]
5,674
Поинты[?]
175K
1652725810768.png

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Версия плагина старая. Рады любым рекомпилам ;)

Технические детали / Technical Details:
Features:
* Paint effects on Skeletal meshes, Landscapes or Static meshes with a single node, receive paint inside your material as RGB/A channels ready for instant use.
* Decals, UMG Text, Custom brushes supported on all meshes, even skeletal meshes & ragdolls.
* Shoot projectiles through holes! Paint Blob Collision API allows you to apply custom collision tags to paint strokes and query them back, generating endless Gameplay possibilities.
* Quick integration into existing materials; use on any number of meshes (even dynamically spawned actors!) with zero additional setup.
* Multiple Paint Layers
* Multiple UV workflows supported for maximum flexibility: Mesh / World Space / Local Space UVs
* Save/Load support! Also load a single actor's design onto hordes at runtime

Network Replicated: Yes, full support for multiplayer. All features are network ready out-of-the-box!
Supported Development Platforms: Win64
Supported Target Build Platforms: Win64, Linux

Example Projects:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Important/Additional Notes: Paint Blob collision does not use physx collision bodies, a custom collision API is used.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Похожие темы
Ответы
1
Просмотры
178
Сверху Снизу