UE4 Plugin U-Link

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,362
Реакции[?]
5,685
Поинты[?]
173K
1658320796682.png

V4.25-4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Code Modules:
  • ULink (EditorNoCommandlet)
Supported Development Platforms: Windows

LIMITATIONS:
- Links use asset paths and internal names/ids to identify their target. As such they will only work when the project state matches that from when the link was captured. In practice this means the same project without significant local rearrangement, content in plugins of the same version, or content in matching asset packs installed to a matching location in the content directory. U-Link has no way to locate elements if they are located differently between the project in which they were captured and the project in which the link is being invoked.
- The accompanying URI handler program, if installed, allows textual links to show as clickable hyperlinks in any application that supports custom URIs. However, outside of web browsers most applications (including messaging apps) do not support custom URIs for security reasons. There is potential for future support in applications with plugin functionality, however I can make no guarantees about the contexts in which clickable links will or will not work.

V4.25

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.



V4.26 (рекомпиляция)

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.



V4.27 (рекомпиляция)

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу