UE5 Asset Essential Sword & Shield Animations

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Дек 2020
Сообщения
34
Реакции[?]
204
Поинты[?]
32K
1658764308144.png

V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Этот пакет включает основные анимации для боевого персонажа с мечом и щитом, а также блюпринт игрового персонажа. Рекомендуется для ролевых игр.

Технические Детали / Technical Details:
  • Features:
    • Hand-crafted sword & shield combat animations
    • Movement animations including walking, jogging, running, dodging, rolling, jumping and etc.
    • Playable character with sword & shield combat based on UE Third Person template for animation demonstration purpose
    • Hitbox system for hurt/damage animations testing
    • Debug Vector mode for directional animation blendspaces testing
    • Rigged to Epic skeleton: Yes
    • IK bones are included: Yes

Number of Animations: 143
Animation types: Root Motion, In-place
Number of Characters: 1
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: No
Custom Bones: 2 (weapon_r, shield_l)


Update 5 - v1.05.1 for UE V5.0 - V5.2

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
Перенес как отдельные темы. На будущее, для 5.0 у нас отдельная ветка.
 
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,397
Реакции[?]
3,880
Поинты[?]
2M
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,397
Реакции[?]
3,880
Поинты[?]
2M
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
401
Реакции[?]
1,009
Поинты[?]
460K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Update 5 - v1.05.1 for UE V5.0 - V5.2
Update notes
Update 1/1.01 (2021-04-26)
  • 11 new animations
  • 1 blendspace
  • New weapon bones added to the rig
Update 1 hotfix 1/1.01.1 (2021-05-02)
  • Fix the issue that the shield bone is misplaced when start transition to the next animation.
Update 2/1.02 (2021-05-28)
  • 18 new animations
Update 3/1.03 (2021-09-01)
  • 22 new animations added
  • 4 animations updated
  • 2 new blendspaces added
  • Throw system added
  • Brake animations added to animation blueprint
  • Controller support added
Update 4/1.04 (2021-10-26)
  • 19 new animations
  • 2 blendspaces
  • Added idle to jog transition in the character blueprint
  • Added jump landing to jog transition (pressing any movement key while landing)
  • Product price changed to 29.99USD
Update 4 hotfix 1/1.04.1 (2021-10-28)
  • Fixed the issue that the animation Execution_01_B has no root motion data
Update 5/1.05 (2022-08-03)
  • Added new 200+ animations
  • Added two-handed combat style
  • Changed product name to Essential Sword & Shield Animation Pack (was Essential Sword & Shield Animations)
  • Reconstruct directory/file names
  • Applied root motion to basic locomotion animations
  • Increased base price to 34.99USD (was 29.99USD)
Update 5 hotfix 1/1.05.1 (2022-08-04)
  • Corrected texts in demo level
  • Fixed some animations that have missing keyframes.
Technical Details
Features:
  • Hand-crafted sword & shield combat animations
  • Movement animations including walking, jogging, running, dodging, rolling, jumping and etc.
  • Playable character with sword & shield combat based on UE Third Person template for animation demonstration purpose
  • Hitbox system for hurt/damage animations testing
  • Debug Vector mode for directional animation blendspaces testing
Rigged to Epic skeleton: Yes
IK bones are included: Yes
Number of Animations: 352 + 27 Aim Offset Poses
Animation types: Root Motion, In-place
Number of Characters: 1
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
MacOS: Yes
Custom Bones: 2 (weapon_r, shield_l)
Additional Notes:
  • Not all animations are being used in the character blueprint, but they can be manually added later.
  • This package is an animation pack, all blueprint system included are made to demonstrate how this pack should work.
  • Your character has to have weapon bones in order to make weapon animation play correctly on your character. See how to add weapon bones walkthrough in my
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    .

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Похожие темы
Сверху Снизу