UE4 Asset UE4 Vaultcache Power Explosions VFX 02

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Фев 2022
Сообщения
71
Реакции[?]
327
Поинты[?]
160K


V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Набор эффектов содержит мощные взрывные эффекты, готовые к игре (созданные в редакторе cascade particle editor).

Откройте уровень с именем Test_level, чтобы просмотреть эффекты, размещенные на уровне. На уровне предварительного просмотра частицы намеренно закольцованы blueprint для целей предварительного просмотра.

Набор состоит из двух основных типов эффектов взрыва

  • Тип_1 взрывы среднего размера
  • Тип_2 взрывы небольшого размера
Например.
P_Explosion_md_01 - (Тип_1)
P_Explosion_sm_05 - (Тип_2)

Если ваш проект требует больших взрывов, просто сделайте его из нескольких разных эффектов, для повышения производительности используйте задержки.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • These are the particle effects made inside cascade editor. The effects are optimized for real-time applications.
Type of Emitters: (CPU, MESH)
Number of Unique Effects: 20
LODs: (Yes)
Number of Materials: 21
Number of Textures: 14
Number of Unique Meshes: 1
Supported Development Platforms:
Windows: (Yes)
Important/Additional Notes:
  • Some of the effects contain lights inside the cascade editor. Please remove them if you don't need the lights, you want to add them some other way, or if having lights is too expensive for your app
  • All particle elements have the decal inside the particle system. The decal is just a flat particle placed horizontally. If your environment is not flat, please or remove the BURNED_decal emitter from the particle system. Also you can use a deferred decal material called M_burned_Decal_01.
  • Explosion effects have only 2 sizes (sm, med), if you want different sizes just make the new one that consists from several effects (with a little bit of delay on launching)
  • If you see pixilation on the texture, it is most likely the compression issue of the UE. What you can do is open the textures with pixilation and change the compression type. Here is an example in the video below. (the issue is best seen on the green channel)
 
Последнее редактирование модератором:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,439
Реакции[?]
4,129
Поинты[?]
2M
Сверху Снизу