UE4 Asset Software/Server Development Facility

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
71
Реакции[?]
230
Поинты[?]
34K
1659445519183.png

V4.24
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Готовый к игре научно-фантастический сервер и средство разработки программного обеспечения

--------------------------------------------------------------

  • Эта среда создана для более гибкого модульного подхода.
  • Модульные конструкции, которые могут быть наклонены, позволяют расширять их по разным осям с помощью коридоров, соединенных с ядрами здания.
  • Вы можете создать нелинейный план уровня с правильным подключением потоков и офисных ядер.
  • Низкополигональные объекты с высококачественными текстурами и контролируемыми материалами.
  • Масштабная демонстрационная сцена с оптимизированной прозрачностью
  • Возможность расширения по оси Z.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • High Quality Meshes
  • 4k Texture Sets for multiple props
  • Highly optimized props without losing quality
  • Most of the meshes preserving details from baked textures
  • Efficient UV layouts
  • PBR materials
Number of Unique Meshes:93
Collision: Yes custom and automatically generated
Vertex Count: 24-12k
  • 24 mesh lower than 100 vertices
  • 50 mesh lower than 1k vertices
  • 14 mesh 1-2k vertices
  • 3 mesh 2-5k vertices
  • 2 detailed mesh 11-13k vertices
  • Highly repetitive modular structural meshes lower than 1k vertices
LODs: No
Number of Materials and Material Instances:9 Master Material/ 58 Material Instances
Number of Textures:170 Textures
Texture Resolutions: Only 6 Textures lower than 4k which is used as a mask. All prop textures are 4k and generally multiple props sharing same material and textures for optimization.
Supported Development Platforms: Windows, Mac
Supported Target Build Platforms: Windows, Mac, PS4, Xbox1
Documentation: No

PERFORMANCE
Cpu intel 6600k
Gpu Nvidia 1070
Ram 16 GB
Version 4.24 Direct X 11 Windows 64 Build
2k Resolution: 90-60 fps
1080p Resolution: 150-110 fps
------------------------------
Cpu amd 5800x
Gpu Nvidia 3080
Ram 32
Version 4.27 Direct X 12 Build
2k Resolution: 290-170 fps
1080p Resolution: 320-240 fps
------------------------------
Notes:
  • Little tweaking on the post process makes big performance difference.
  • Most of the performance cost comes from Post Process and the Transluceny.
  • UE5 migration works without problem.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу