Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
-
Автор темы
- #1
V4.26-4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Plugin speeds up a process of creating combat systems and not only.
Включенные компоненты:
CollisionHandler — определяет столкновение по трассировкам, может использоваться как на скелетном, так и на статическом меше.
RotatingOwner - позволяет вращать владельца компонента в заданном направлении.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Collision Detection can be used simultaneously on multiple components deriving from Primitive Component (Static/Skeletal mesh)
- Rotating Actor towards selected direction (through interface function) e.g AI rotating towards its target while attacking / Player rotating towards movement input while playing root motion animation
- Anim notify classes which allows to enable / disable functionality of the components in animations
- Example project from preview video
Number of C++ Classes: 7
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
V4.26
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V4.27
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.