UE4 Plugin Combat Components

Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,361
Реакции[?]
5,676
Поинты[?]
173K
1660299212352.png

V4.26-4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Plugin speeds up a process of creating combat systems and not only.
Включенные компоненты:

CollisionHandler — определяет столкновение по трассировкам, может использоваться как на скелетном, так и на статическом меше.
RotatingOwner - позволяет вращать владельца компонента в заданном направлении.

Технические детали / Technical Details:
Features:

  • Collision Detection can be used simultaneously on multiple components deriving from Primitive Component (Static/Skeletal mesh)
  • Rotating Actor towards selected direction (through interface function) e.g AI rotating towards its target while attacking / Player rotating towards movement input while playing root motion animation
  • Anim notify classes which allows to enable / disable functionality of the components in animations
  • Example project from preview video
Code Modules: CombatComponents (Runtime)

Number of C++ Classes: 7
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


V4.26

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.



V4.27

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу