Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V5.0 - V5.1 - V5.2
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Mesh Morpher позволяет вам легко создавать/удалять/изменять morph targets из редактора UE.
Технические детали / Technical Details:
Features:
Create Morph Targets
Delete Morph Targets
LOD Support (Morph Targets are reflected on all mesh LODs)
In-Editor Mesh deformation
Easy to use UI
Works with any Skeletal Mesh
Copy Morph Targets to another mesh
Merge Morph Targets
Rename Morph Target
Duplicate Morph Target
Export Morph Targets to Static Meshes
Bake Morph targets into Skeletal Mesh
Standalone Morph Targets
Symmetry Editing
Bulk Copy
Change Pose
Reference Skeletal Mesh
Create Morph Target from Selected Pose
Create Morph Target from a Mesh
Blueprint Tools
Import Morph Targets from Obj/FBX Files (Experimental, CC3, Meta Humans and more)
Vertice masking (>4.26)
OBJ Export
Tool Types:
Move
Smooth
Sculpt
Sculpt Max
Inflate
Pinch
Flatten
Plane
Restore
Transform
Code Modules:
- MeshMorpher [Editor] [Win32/64]
- MeshMorpherRuntime[Runtime] [Win32/64, Android, Linux, Xbox One, Playstation]
Network Replicated: N/A
Supported Development Platforms: Win32/64
Supported Target Build Platforms: Win32/64, Android, Linux, Xbox One, Playstation
v2.1.5 для UE5.0:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
v2.3.5 для UE5.0 - UE5.1:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
v2.3.5 для UE5.2:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
v2.6.1 для UE5.3:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V4.27
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: