Пользователь
-
Автор темы
- #1
V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Function library that helps you paint Static/SkeletalMeshComponent vertex color in runtime
Vertex color - это информация о цвете, прикрепленная к каждой вершине mesh, его можно использовать для смешивания слоев материала, чтобы сделать некоторые замечательные эффекты.
Этот плагин предназначен для покраски цвета вершин во время выполнения.
Как StaticMeshComponent, так и SkeletalMeshComponent могут быть окрашены
Update 1.1 :Network replicated version update
New Component:BP_VertexPainterComponent to help you paint vertex color network replicated
New examples:Bomb explosion and sword wounds.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Paint vertex color in runtime
- Paint in single LOD or all LODs
- You can select paint channel R/G/B/A/RGBA
- Paint in a box range or sphere range
- Falloff curve
- Paint Opacity
- This plugin does not modify the mesh's vertex color in a way that may be exported,but you can save vertices color in save game.
- RuntimeVertexPainterBPLibrary(Runtime)
Number of C++ Classes:1
Network Replicated: (Yes)
Supported Development Platforms: (Windows)
Supported Target Build Platforms: (Windows)
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
V5.0:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: