«Unigine Developer»
-
Автор темы
- #1
V4.18+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Assembling skeleton models from different assets
All models have an epic skeleton and customized tissue physics
Skeleton 5: Textures pack 4096x4096, materials 7, textures 27
Skeleton Crossbowman: Textures pack 4096x4096 and 2048х2048, materials 9, textures 27
Skeleton warrior 3: Textures pack 4096x4096 and 2048x2048, materials: 7, textures: 25
Skeleton warrior 2: Textures pack 4096x4096 and 2048x2048, materials: 8, textures: 28
Skeleton warrior 1: Textures pack 4096x4096, materials: 8, textures: 32
Necromancer: Textures pack 4096x4096, materials: 30, textures: 85
three skins here
Rigged: (Yes)
Rigged to Epic skeleton: (Yes)
If rigged to the Epic skeleton, IK bones are included: (Yes)
Animated: (Yes)
Number of Animations: 2
Animation types (Root Motion1/In-place1):
Number of characters: 6
Vertex counts of characters:
Skeleton5 (25671)
Skeleton Crossbowman (25769)
Skeleton warrior 3 (14358)
Skeleton warrior 2 (24547)
Skeleton warrior 1 (27250)
Necromant (45779)
Внимание
Модель загружается и работает в нереальном движке 5 , Но скелет имеет структуру из нереального движка 4 , будьте внимательны и учитывайте этот момент
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: