Ev0lve.zyx (lumihook paste)

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
8 Янв 2020
Сообщения
187
Реакции[?]
138
Поинты[?]
20K
Evolve.zyx lumihook paste.

Source for 2020 csgo.

- desync antiaim
- reworked animfix
- reworked resolver
- added local animfix
- reworked autorevolver
- fixed hitchance
- glow chams
- old evolve v4 menu

ev0lve_cheat.png
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Мар 2022
Сообщения
21
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Evolve.zyx lumihook paste.

Source for 2020 csgo.

- desync antiaim
- reworked animfix
- reworked resolver
- added local animfix
- reworked autorevolver
- fixed hitchance
- glow chams
- old evolve v4 menu

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
still injecting a picture I even have it on full screen windowed
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Июл 2022
Сообщения
180
Реакции[?]
26
Поинты[?]
20K
Are you guys slow or something because its actually using a menu but the issue is keyDown and keyUp so it doesn't know if a button is being pressed

Who ever made this shit better stop coding:
switch (uMsg)
    {
    case WM_LBUTTONDOWN:

        pressedKey[VK_LBUTTON] = true;
        break;

    case WM_LBUTTONUP:

        pressedKey[VK_LBUTTON] = false;
        break;

    case WM_RBUTTONDOWN:

        pressedKey[VK_RBUTTON] = true;
        break;

    case WM_RBUTTONUP:

        pressedKey[VK_RBUTTON] = false;
        break;

    case WM_KEYDOWN:

        pressedKey[wParam] = true;
        break;

    case WM_KEYUP:

        pressedKey[wParam] = false;
        break;
I said what was needed to be said
Код:
general->set_size(ImVec2(295.f, 410.f));
                {
                    static auto enable = new c_ui_checkbox;
                    static auto silent = new c_ui_checkbox;
                    static auto autofire = new c_ui_checkbox;
                    static auto autoscope = new c_ui_checkbox;
                    static auto recoil = new c_ui_checkbox;
                    static auto priority = new c_ui_checkbox;
                    static auto correct_antiaim = new c_ui_checkbox;
                    static auto hitbox = new c_ui_dropdown;
                    static auto minimum_damage = new c_ui_slider_float;
                    static auto hitchance = new c_ui_slider_float;
                    static auto baim_after_shots = new c_ui_slider_int;

                    enable->setup("Enabled", &g_Options.rage_enabled);
                    enable->set_active(true);

                    silent->setup("Silent aimbot", &g_Options.rage_silent);
                    silent->set_active(true);

                    autofire->setup("Autoshoot", &g_Options.rage_autoshoot);
                    autofire->set_active(true);

                    autoscope->setup("Autoscope", &g_Options.rage_autoscope);
                    autoscope->set_active(true);

                    hitchance->setup("Hitchance", &g_Options.rage_hitchance_amount_auto, 0, 100);
                    hitchance->set_active(true);

                    minimum_damage->setup("Min. damage", &g_Options.rage_mindmg_amount_auto, 0, 100);
                    minimum_damage->set_active(true);

                    priority->setup("Prioritize", &g_Options.bRage_prioritize_auto);
                    priority->set_active(true);

                    hitbox->setup("Hitbox priority", &g_Options.iRage_hitbox_auto);
                    hitbox->add("Head");
                    hitbox->add("Neck");
                    hitbox->add("Stomach");
                    hitbox->add("Pelvis");
                    hitbox->set_value(0);
                    hitbox->set_active(true);

                    correct_antiaim->setup("Corrent anti-aim", &g_Options.hvh_resolver);
                    correct_antiaim->set_active(true);

                    recoil->setup("Compensate recoil", &g_Options.rage_norecoil);
                    recoil->set_active(true);

                    baim_after_shots->setup("Baim after shots", &g_Options.rage_baim_after_x_shots, 0, 10);
                    baim_after_shots->set_active(true);

                    general->add(enable);
                    general->add(silent);
                    general->add(autofire);
                    general->add(autoscope);
                    general->add(hitchance);
                    general->add(minimum_damage);
                    general->add(priority);
                    general->add(hitbox);
                    general->add(correct_antiaim);
                    general->add(recoil);
                    general->add(baim_after_shots);
                }
💀💀💀💀
 
Последнее редактирование:
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Ноя 2022
Сообщения
3
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
crash when entering the map how fix?
 
Последнее редактирование:
retard
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Мар 2021
Сообщения
367
Реакции[?]
67
Поинты[?]
10K
Evolve.zyx lumihook paste.

Source for 2020 csgo.

- desync antiaim
- reworked animfix
- reworked resolver
- added local animfix
- reworked autorevolver
- fixed hitchance
- glow chams
- old evolve v4 menu

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
crashing due to m_bisenemy check in animations?
 
🍫
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
13 Ноя 2020
Сообщения
1,230
Реакции[?]
181
Поинты[?]
71K
Ребята у кого есть фикс менюшки? Я не могу сделать ее юзабельной. Может кто помочь?
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Мар 2022
Сообщения
21
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Сверху Снизу