«Unigine Developer»
-
Автор темы
- #1
V4.26+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Over 130 Mesh Assets
- Over 130 Textures
- High-quality game-ready materials
- Designed to work with all Grimmsorg Studio products
- Channel Packed Metalness / Roughness / Ambient Occlusion
- Use of Layered Materials for architectural assets
- Additional material controls such as color and roughness adjustments on most props
- Consistent Lightmap UVs
- Cinematic Post Processing
- Free of all legal issues as all branding & labels are custom made
- Optimized for games
- 4096 (6)
- 2048 (78)
- 1024 (25)
- 512 (19)
- 256 (3)
Scaled to Epic skeleton: Yes
Collision: Simple Collison On Nearly All Props
Vertex Count: NA
LODs: No but easily generated using Unreal's LOD generator tool
Number of Meshes: 131
Number of Materials and Material Instances: 91 Materials (17 Master / 58 Instances / 16 Material Functions)
Number of Textures: 131
All documentation can be found here:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.