Пользователь
-
Автор темы
- #1
V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Загружайте ресурсы glTF во время выполнения
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Parses glTF 2.0 (Embedded and Binary) files and exposes their scene/nodes structures
- Low-Level API for extracting informations from GLTF files (and any JSON file)
- Loads Static Meshes as well as Materials and Textures
- Loads Skeletal Meshes with various setups (included reusing skeletons)
- Loads Animations as simple Curves or standard Skeletal ones
- Collisions management (for both Static and SkeletalMeshes)
- Includes a ready-to-use Actor able to load and view glTF scenes (included animations)
- Allows to build/modify/retarget Skeletons with various strategies
- Loads Cameras (included animations)
- Allows to change the pivot of StaticMeshes to the top/center/bottom of the bounding box
- MorphTargets
- Support for gzip compressed assets and zip archives
- KHR_materials_pbrSpecularGlossiness
- Audio support
- Vertex Colors
- VRM Extensions
- Various meshes merge/split features
- Public C++ API for extending the plugin: extensions already available for Draco (Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.) and many others
- glTFRuntime [Runtime]
- glTFRuntimeEditor [Editor]
Number of C++ Classes: 8
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows, Mac, Linux
Supported Target Build Platforms: Windows, Mac, Linux, Android, iOS, Hololens2, Linux Arm64
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: