UE5 Asset GlTFRuntime

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Окт 2018
Сообщения
125
Реакции[?]
261
Поинты[?]
66K


V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Загружайте ресурсы glTF во время выполнения

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Parses glTF 2.0 (Embedded and Binary) files and exposes their scene/nodes structures
  • Low-Level API for extracting informations from GLTF files (and any JSON file)
  • Loads Static Meshes as well as Materials and Textures
  • Loads Skeletal Meshes with various setups (included reusing skeletons)
  • Loads Animations as simple Curves or standard Skeletal ones
  • Collisions management (for both Static and SkeletalMeshes)
  • Includes a ready-to-use Actor able to load and view glTF scenes (included animations)
  • Allows to build/modify/retarget Skeletons with various strategies
  • Loads Cameras (included animations)
  • Allows to change the pivot of StaticMeshes to the top/center/bottom of the bounding box
  • MorphTargets
  • Support for gzip compressed assets and zip archives
  • KHR_materials_pbrSpecularGlossiness
  • Audio support
  • Vertex Colors
  • VRM Extensions
  • Various meshes merge/split features
  • Public C++ API for extending the plugin: extensions already available for Draco (
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    ) and many others
Code Modules:
  • glTFRuntime [Runtime]
  • glTFRuntimeEditor [Editor]
Number of Blueprints: 3
Number of C++ Classes: 8
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows, Mac, Linux
Supported Target Build Platforms: Windows, Mac, Linux, Android, iOS, Hololens2, Linux Arm64
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу