Исходник PredictionLBY method via records

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Апр 2021
Сообщения
338
Реакции[?]
207
Поинты[?]
113K
C++:
float PredictLBY(AimPlayer* data)
{
    float predicted_lby = data->m_lowerbody;
    LagRecord* latest_record = &data->m_records[0];

    for (int i = 0; i < 12; i++)
    {
        LagRecord* record = &data->m_records[i];

        if (!record->m_valid)
            continue;

        float delta = fabs(math::NormalizedAngle(record->m_lowerbody - latest_record->m_lowerbody));
        float delta_time = record->m_sim_time - latest_record->m_sim_time;

        if (delta > 35.f)
        {
            predicted_lby = record->m_lowerbody;
            break;
        }

        if (delta_time >= 0.22f && delta_time <= 0.5f)
        {
            predicted_lby = record->m_lowerbody + (delta / delta_time) * g_global_vars->interval_per_tick;
            break;
        }
        else if (delta_time > 0.5f)
        {
            predicted_lby = record->m_lowerbody;
            break;
        }

        latest_record = record;
    }

    return predicted_lby;
}
 
Сверху Снизу