«Unigine Developer»
-
Автор темы
- #1
V5.0 - V5.2
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Технические детали / Technical Details:
Полная боевая система. Деконструировать обратную связь о попадании. Создайте ощущение попадания самым простым способом. Сделайте свой бой более выразительным. Готов к Мультиплееру.
Features:
- Hit Trace - Melle Trace, Projectile Trace! 开箱即用的命中检测功能,支持近战检测、投掷物检测!
- Multiplayer combat system!(Melle, Projectile...) 多人战斗系统!(近战、远程....)
- Weapon Trail 武器拖尾
- Sound 音效
- Niagara 特效
- Body Shake, Now supports bone shake 身体抖动,现已支持骨骼抖动
- Body Flash And Trail 身体闪光与拖尾
- Freeze Frame 定帧
- Camera Shake 摄像机抖动
- Camera Lens Blur 摄像机景深模糊
- Move In The Direction 位移
- Set Spring Arm 弹簧臂控制
- Scratch! 斩痕!
- TryFocusOnOpponent - Adjust the orientation and relative position of the both sides of the combat 调整敌我双方的朝向和相对位置
- PostureAdjust - Dynamically adjust the attack posture according to the height and position of the target! 根据目标身高、位置动态调整攻击姿态!
- AdditionalItems - A new way to add weapons, equipment and even character appearance to your character. Support skeleton mesh, static mesh and Actor! 一种全新的方式为你的角色添加诸如武器、装备甚至角色外观。支持骨架网格体、静态网格体和Actor!
- And More Features Coming Soon... 更多功能更新中...
- PowerfulInput-key combination, key sequence! PowerfulInput,按键组合、按键序列!
- Asymmetric camp system 非对称的阵营系统
- Special animation root motion system, The skeleton mesh that plays the animation need not be the default mesh component of Character, and the root motion can also take effect! 特殊的动画根运动系统。播放动画的骨骼网格体不必是Character的默认Mesh组件,根运动也可生效!
- Actor State System 角色状态系统
- And More Coming Soon... 更多功能更新中...
- GBWPowerfulHit[Runtime]
- GBWPowerfulHitEditor(UncookedOnly)
Number of C++ Classes: 19
Network Replicated: Yes
UE5.2 v2.3.4
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
UE5.1 v2.3.3
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
UE5.0 v2.3.3 (рекомпил)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: