Вопрос Playbackrates return always 0

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Июн 2021
Сообщения
100
Реакции[?]
6
Поинты[?]
1K
Heres how i set playbackrates:
456awdaw.PNG
And call them like this:
52343asdsa.PNG
And when i test them in game they return 0 value
 
i hate p2cs
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Окт 2022
Сообщения
617
Реакции[?]
218
Поинты[?]
147K
Я конечно извиняюсь но у тебя в коде вообще нет такой штуки как Playbackrates, ты сетапишь анимлееры полностью, поэтому причем тут именно они я не понимаю
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
проверь их с C_AnimationLayer
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Июн 2021
Сообщения
100
Реакции[?]
6
Поинты[?]
1K
i hate p2cs
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Окт 2022
Сообщения
617
Реакции[?]
218
Поинты[?]
147K
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Июн 2021
Сообщения
100
Реакции[?]
6
Поинты[?]
1K
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
438
Реакции[?]
201
Поинты[?]
48K
you're using a local animation layer pointer and wondering why tf it aint updating? (BackupLayer)

make it a member inside the class and pass it to the function and save it from there.
so you can access it from your resolver
 
like amiri in my mind
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
4 Дек 2022
Сообщения
308
Реакции[?]
54
Поинты[?]
1K
bro why're u settin layers then setup ur bones when u finally got what u need? kinda not logical, right?
firstly u ve to fully simulate ur player with needed gfy on orig layers, after that u got ur data and u can do everything what u need with properly settuped layers

ps: be aware that i missed a lot of things like update every sim tick etc...

upd: tests
1677882058299.png
set_rotation_matrix:
u do

e->gfy = needed_gfy

e->update_anims()

animayers backup[13] = {};

memcpy( bckplayer,e->layer)

memcpy(layerwhatuneed, e->layers)

setting bones

memcpy(e->layers, bckplayer)



what u need

animlayers needed_layers[13] = {};

e->set_orig_layers()

e->gfy = needed_gfy

e->update_anims() //to simulate gfy

->setting bones stuff

memcpy(needed_layers,e->layers)

-reset animstate etc.... then set another one

// then set another
 
Последнее редактирование:
Сверху Снизу