-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
AI Patrol & Action System - это очень гибкая, мощная и масштабируемая система, позволяющая удобно создавать патрули для перемещения ИИ персонажей, реализовывать различные модели поведения и легко создавать жизненные симуляции, будь то жители деревни или группа зомби.
Version 1.1 change log:
- Add random reach radius in patrol point settings
- Runtime patrol creation support
- New examples in Example Project
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Powerful patrol system. Create routes of any complexity.
- The system of action fully expandable in the blueprints — EnemyActions and EnemyPointActions, which allows implementing various behaviors for the characters and creating a truly live world in your game in several minutes.
- The system of patrols that allows you to create linear, looped, and branched routes, with a lot of functionalities, which also integrates the ActionSystem.
- Group movement, three types of creating formations, and the possibility of expanding the functionality in blueprints.
- Many examples of functional implementation of the Example Project are included.
- The knowledge of C++ is not required, all the functionality has been designed with the possibility of using and expanding the functionality with blueprints only.
- If necessary, fast and high-quality personal support from the author for the plugin in case of problems will be provided. I will also be glad to hear your feedback and expand the functionality in the future.
Important: plugin works only with Characters, Pawns is not supported
Code Modules:
- PatrolActionSystem [Runtime]
- PatrolActionSystemEditor [Editor]
Number of C++ Classes: 30
Network Replicated: No (AI behavior work on server side)
Supported Development Platforms: Win, Mac, Consoles, Mobile
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: