UE5 Asset Spline+

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Июн 2020
Сообщения
445
Реакции[?]
1,415
Поинты[?]
380K


V5.0+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Spline+ — это высококачественная система чертежей, которая берет сетки, чертежи и материалы и создает или растягивает их вдоль сплайна, которым вы можете легко управлять.
Этот пакет поставляется с картой-примером и базовыми сетками для демонстрации возможностей Spline Plus.
Целью этого пакета является возможность быстро добавлять детали к вашим сценам или играм. Он поставляется с функциональностью для заполнения одного сплайна множеством сеток / актов, чтобы не приходилось размещать их вручную.
Spline+ — это инструмент с широкими возможностями настройки, который позволяет легко добавлять новые функции в соответствии с вашим вариантом использования.

Технические детали / Technical Details:

Spline+ Features include:
Quickly and easily change the spline mesh's materials
Change the mobility options (Static, Stationary, Movable)
Change collision settings from No collision, Query only, Physics only or Both
Use either curvy spline math or linear spline math
Change the Random Seed to randomize some factors of the spline
Spline Generation:
Use either Repeating meshes, Repeating Equally Stretched meshes and Periodic placement of meshes:
Repeating: Meshes are connected and bend, only stretches the last mesh to the end of the spline.
Repeating Equally Stretched: Stretches all meshes in the spline equally to reach the end of the spline.
Periodic: Will spawn meshes periodically along the spline.
Use either Static Meshes or Hierarchical Static Meshes on the Periodic generation type
Ability to add Start and End meshes on the start and end of the spline
Extra options:
Ability to spawn Meshes or Actors
Ability to change the mesh's forward axis
Spawn multiple different meshes/actors in the same spline
Spawn multiple meshes sequentially
You can set a gap distance between meshes/actors between their pivot points, or between their bounding boxes
Twist amount determines how many times the actor will twist along the spline
Force Z Vertical tickbox
Flip mesh tickbox for the start and end meshes
Ability to spawn the first, middle and last meshes/actors
Ability to add more meshes along the length of the spline, squishing them so they don't exceed the length
Add offsets for transform and rotation, randomised offsets for transform and rotation, or both
Included is an Example Feature Zoo scene

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу