UE5 Asset Outpost and Bunker Environment

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Июн 2020
Сообщения
445
Реакции[?]
1,412
Поинты[?]
377K


V5.0+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Trailer / Trailer:

Outpost and Bunker Environment предлагает широкий спектр разнообразия для пользователей, которые хотят вневременную среду Outpost в кустарнике площадью 16 км2 с процедурным расположением ландшафта и листвы. Строительные сетки предназначены для более комплексной среды бункера, которую можно легко настроить с помощью модульности, наклеек и множества реквизитов, предоставляемых пакетом. Все утесы и скалы в проекте терпеливо смоделированы и вылеплены.
Вы можете либо пользоваться функциями готовых демонстрационных карт, включая различные конфигурации освещения, либо создавать с нуля более 250 сеток, предлагаемых пакетом.

Технические детали / Technical Details:

Features:
1 4x4 km2 Bunker Map with including several Bunker Settlements, Interiors and Underground Bunkers
1 Different Lighting Configuration (more foggy and dramatic) for the same Bunker Map
1 4x4 km2 Shrubland Map with mountains, rivers, canyons
1 Map for 15+ Premade Bunkers, Towers and Buildings
110+ Building meshes which are usefull for many building types such as Bunkers, Shelters, Towers, Fortresses etc.
100+ Props including Radars/ Radio Towers for a vivid Outpost Environment
17 Different Decals for customizing Modular Buildings
Niagara System for Fire and Smoke
Landscape slope materials and normal blend
Procedurally generated Rocks according to landscape slope angle
Procedurally generated Shrub biome scattered from the 'Grass_1' layer
Simple wind and sway effect for trees and plants
Total Number of Meshes: 261
Building Meshes: 119
Props: 76
Nature Meshes: 36
Radar/Radio Tower Meshes: 29
Collision: Yes, both custom and automatically generated
Vertex Count: min: 6 Vertices (SM_Floor_Slope_8m_a), max: 64.979 Vertices (SM_RadioTower_8)
LODs: Yes, 4 LODs in general, 2 LODs for few Floor Meshes which have around 8 vertices
Number of Materials and Material Instances:
Number of Materials: 16
Number of Material Instances: 78 (Includes 17 Decals)
Number of Material Functions: 26
Number of Textures: 144 - Buildings are created with Tileable and Trim Textures, Props and Nature Meshes are created with Custom Textures
Texture Resolutions: 1024x1024, 2048x512, 2048x2048, 4096x4096
Supported Development Platforms:
Windows: Yes

 
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
4 Июл 2020
Сообщения
130
Реакции[?]
47
Поинты[?]
10K


V5.0+



Trailer / Trailer:

Outpost and Bunker Environment предлагает широкий спектр разнообразия для пользователей, которые хотят вневременную среду Outpost в кустарнике площадью 16 км2 с процедурным расположением ландшафта и листвы. Строительные сетки предназначены для более комплексной среды бункера, которую можно легко настроить с помощью модульности, наклеек и множества реквизитов, предоставляемых пакетом. Все утесы и скалы в проекте терпеливо смоделированы и вылеплены.
Вы можете либо пользоваться функциями готовых демонстрационных карт, включая различные конфигурации освещения, либо создавать с нуля более 250 сеток, предлагаемых пакетом.

Технические детали / Technical Details:

Features:
1 4x4 km2 Bunker Map with including several Bunker Settlements, Interiors and Underground Bunkers
1 Different Lighting Configuration (more foggy and dramatic) for the same Bunker Map
1 4x4 km2 Shrubland Map with mountains, rivers, canyons
1 Map for 15+ Premade Bunkers, Towers and Buildings
110+ Building meshes which are usefull for many building types such as Bunkers, Shelters, Towers, Fortresses etc.
100+ Props including Radars/ Radio Towers for a vivid Outpost Environment
17 Different Decals for customizing Modular Buildings
Niagara System for Fire and Smoke
Landscape slope materials and normal blend
Procedurally generated Rocks according to landscape slope angle
Procedurally generated Shrub biome scattered from the 'Grass_1' layer
Simple wind and sway effect for trees and plants
Total Number of Meshes: 261
Building Meshes: 119
Props: 76
Nature Meshes: 36
Radar/Radio Tower Meshes: 29
Collision: Yes, both custom and automatically generated
Vertex Count: min: 6 Vertices (SM_Floor_Slope_8m_a), max: 64.979 Vertices (SM_RadioTower_8)
LODs: Yes, 4 LODs in general, 2 LODs for few Floor Meshes which have around 8 vertices
Number of Materials and Material Instances:
Number of Materials: 16
Number of Material Instances: 78 (Includes 17 Decals)
Number of Material Functions: 26
Number of Textures: 144 - Buildings are created with Tileable and Trim Textures, Props and Nature Meshes are created with Custom Textures
Texture Resolutions: 1024x1024, 2048x512, 2048x2048, 4096x4096
Supported Development Platforms:
Windows: Yes

Скрытое содержимое
Можно для группы Unreal Engine?
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Июн 2021
Сообщения
8
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Здравствуйте. Можно личный пожалуйста?
 
Последнее редактирование:
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Июн 2020
Сообщения
445
Реакции[?]
1,412
Поинты[?]
377K
Сверху Снизу