UE4 Asset Horror and Decay VOL.1 - Organics

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Авг 2020
Сообщения
138
Реакции[?]
372
Поинты[?]
132K
1679566976861.png

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Этот проект включает в себя все, что изображено, со всеми активами, картами и материалами, созданными в нереальном двигателе.Каждый актив был создан для реалистичных визуальных эффектов, стиля и бюджета AAA.

Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
  • Master material setup that control all instances
  • Additional controls for roughness, albedo, normals and more
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Optimized for games!
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • Fully detailed models from all sides
  • Includes test dynamic lighting scene
  • Each tileable texture set is constructed to be best used in combination in a vertex paint blend - ie. Dirt_01 blends well with Dirt_02 and Dirt_03. This allows for easily hiding any visible tiling!
Texture Resolutions:
  • 2048 [45]
  • 1024 [2]
  • 256 [1]
  • 128 [4]

Number of Materials: 13
Do Materials derive from a Master Material with instances as variation: Yes
Documentation and Credits:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу