-
Автор темы
- #1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Этот проект включает в себя все, что изображено, со всеми активами, картами и материалами, созданными в нереальном двигателе.Каждый актив был создан для реалистичных визуальных эффектов, стиля и бюджета AAA.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
- Master material setup that control all instances
- Additional controls for roughness, albedo, normals and more
- Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
- Optimized for games!
- Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
- Fully detailed models from all sides
- Includes test dynamic lighting scene
- Each tileable texture set is constructed to be best used in combination in a vertex paint blend - ie. Dirt_01 blends well with Dirt_02 and Dirt_03. This allows for easily hiding any visible tiling!
- 2048 [45]
- 1024 [2]
- 256 [1]
- 128 [4]
Number of Materials: 13
Do Materials derive from a Master Material with instances as variation: Yes
Documentation and Credits:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: