-
Автор темы
- #1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Этот проект включает в себя все, что изображено, со всеми активами, картами и материалами, созданными в нереальном двигателе.Каждый актив был создан для реалистичных визуальных эффектов, стиля и бюджета AAA.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
- Master material setup that control the majority of all props and models
- Additional controls for roughness, albedo, normals and more
- Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
- Optimized for games!
- Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
- Fully detailed models from all sides
- Includes test dynamic lighting scene
- 4096 [14]
- 2048 [68]
- 1024 [1]
- 512 [1]
- 256 [1]
- 128 [3]
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 146162 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Prop Unreal LOD Generated
Number of Meshes: 63
Number of Materials and Material Instances: 57
Number of Textures: 88
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox
Documentation and Credits:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: