-
Автор темы
- #1
V4.17+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Этот проект включает в себя все, что изображено, со всеми активами, картами и материалами, созданными в Unreal Engine. Каждый актив был создан для реалистичных визуальных эффектов качества AAA, стиля и бюджета.
Технические детали / Technical Details:
Features:
High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
Master material setup that control the majority of all props and models
Additional controls for roughness, albedo, normals and more
Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
Realistic Post Process and Look Up Table
Optimized for games!
Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
Fully detailed models from all sides
Includes test dynamic lighting scene
Texture Sizes:
4096 [9]
2048 [56]
1024 [2]
512 [1]
256 [1]
128 [3]
Scaled to Epic skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 82545 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Small Prop Unreal LOD Generated
Number of Meshes: 28
Number of Materials and Material Instances: 31
Number of Textures: 72
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: