-
Автор темы
- #1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Этот проект включает в себя все изображенное, а также все ресурсы, карты и материалы, созданные на движке Unreal Engine. Каждый ресурс был создан с учетом реалистичных визуальных эффектов качества AAA, стиля и бюджета.
Искусство, созданное художниками Decoding Collab.
Technical Details
Features:
- 82 Meshes
- High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
- Master material setup that control the majority of all props and models
- Additional controls for roughness, albedo, normals and more
- Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
- Realistic Post Process and Look Up Table
- Optimized for games but easily usable for arch viz!
- Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
- Fully detailed models from all sides
- Includes test dynamic lighting scene
- Includes color variations for some assets
Texture Sizes:
- 2048 [65]
- 1024 [1]
- 512 [1]
- 256 [1]
- 128 [3]
Scaled to Epic skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 226901 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Base LOD only
Number of Meshes: 82
Number of Materials and Material Instances:35
Number of Textures: 73
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox
Documentation and Credits:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: