UE4 Plugin Dynamic Surface Navigation

Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Июн 2020
Сообщения
445
Реакции[?]
1,414
Поинты[?]
379K


V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Плагин Dynamic Surface Navigation (DSN) создает динамическую трехмерную навигацию по поверхности для ИИ на земле, стенах и потолках. Работает со многими из существующих навигационных функций UE, таких как модификаторы навигации, фильтры навигации, навигационные ссылки и многое другое. Также работает на планетах и с плагином Voxel.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Dynamic navigation on all surfaces (Ground, walls & ceilings)
  • Quickly updates as the environment changes
  • Works alongside native UE navigation to allow a mix of AI navigation systems.
  • Per pawn angle limits which limits what angles certain AI can navigate on.
Supports many of UE's native navigation features
  • Nav Mesh Bounds Volume
  • Nav modifiers
  • Simple & Smart nav links
  • Nav filters / Nav areas
Works with:
  • World partition / Level streaming / Server Travel
  • Voxel Plugin (Tested with v1.2 free + latest build of v2.0)
  • Planets (Tested with Voxel Plugin planets & large sphere meshes)
Code Modules:
  • SurfaceNavPlugin (Runtime)
Number of C++ Classes: 20+
Network Replicated: Not needed, navigation is server-side only for networked games
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows (More to come)
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


UE5.0-5.1 V1.1-V1.1.8 https://yougame.biz/threads/288886/

UE4.27 V1.1
 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу