UE4 Asset Spartan Hoplite - Game Ready

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
399
Реакции[?]
1,010
Поинты[?]
461K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
23.jpg

V4.27, V5.1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
  • UE5
  • UE4
  • Zbrush (ZTL)
  • Low poly, game ready, rigged, PBR textures. Include nude body mesh. UE4 supported.
  • Total tris counts: 140,117
  • Unit: centimeters. Model Height: 184cm
  • FBX folders contain premade combined fbx for Full Armor, Half Armor, Full Nude meshes. And Modular folder for individual parts
  • Full genital modeled.
  • UE4 project with playable blueprint and cloth physics.
  • .blend file. Blender 3.2. Fully rigged with Auto Rig Pro plugin.
  • 3Ds Max and Maya scene with UE4 skeleton setup.
  • PBR textures (Metallic-Roughness) 2048X2048 and 4096x4096. DirectX Normal Maps. .TGA format.
Textures can be found in this folder: RyanReos_SpartanHoplite\Assets\Textures
  • Include Marmoset files with material and studio lighting setup. +Include Zbrush .ztl file for full character model and weapon!
  • Screenshots folder for more preview images (Warning: Nudity Content)
Enter the code easylovers for 30% off any purchase of my products.
Visit my Patreon here for more erotic images and character models: patreon.com/RyanReos. Thank you for supporting my works!
Ryan Reos.

Release Notes
-Update v1.07 (4/26/2023)

  • Update with UE5.1 project!
-Update v1.05 (11/4/2022)
  • Fixed missing HDRI for Marmoset Toolbag scenes
-Update v1.01 (10/15/2022)
  • Added ALS v4 map and character blueprint to UE4 project
  • Added Color Variations, "No Scar" body textures and Wet textures switch for MustardUI in SpartanHoplite_Rig_MustardUI.blend file

 
Последнее редактирование модератором:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,414
Реакции[?]
3,916
Поинты[?]
2M
Ребят, ноги сквозь ткань проходят во время движения.
Сегодня посмотрел. там косяков короче хватает. Там меши имеют лишнии полигоны, например пояс. физику и симуляцию ткани надо перестраивать или все на кости вешать и запикать в анимации как вот тут
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Июн 2020
Сообщения
225
Реакции[?]
80
Поинты[?]
0
Сегодня посмотрел. там косяков короче хватает. Там меши имеют лишнии полигоны, например пояс. физику и симуляцию ткани надо перестраивать или все на кости вешать и запикать в анимации как вот тут
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
а такого ассета по ссылке (указанной вами) нет?
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
399
Реакции[?]
1,010
Поинты[?]
461K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Сверху Снизу