-
Автор темы
- #1
Ссылка на курс:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Вступительное видео:
Этот курс включает:
- 12,5 ч видео по запросу
- 8 ресурсов для скачивания
Научитесь создавать собственную анимационную установку, готовую к игре, в Houdini.
Требования:
Базовое понимание Houdini и его интерфейса.
Обновлено для Houdini 18.5 KineFX
**** Том 02 ****
**** Том 02 ****
- Это обновление включает в себя более 4 часов нового видео, представляющего новый рабочий процесс оснастки Houdini KineFX.
- Мы создадим 2 полных готовых к игре установки, используя новые инструменты KineFX, щупальце и зомби; попутно внедряя новые рабочие процессы.
- Ни один шаг не пропущен, мы переходим от нуля к полностью оснащенным, скинированным и анимированным активам с универсальными, удобными для аниматоров пользовательскими интерфейсами.
- Этот курс идеально подходит для начинающих аниматоров или тех, кто хочет перенести свои знания в области риггинга из другого 3D-пакета и использовать удивительную мощь Houdini в своих проектах по разработке игр.
- Научитесь создавать готовый к анимации риг зомби с помощью Houdini.
- В этом курсе мы рассмотрим основы роли технического аниматора или монтажника.
- Мы создадим, узел за узлом, готовую к игре анимационную установку, готовую к развертыванию в игровом движке Unity.
- Попутно мы рассмотрим основные концепции риггинга внутри Houdini и создадим ряд многоразовых инструментов риггинга с использованием Python и цифровых активов Houdini.
- После завершения у вас будет готовый ассет зомби с анимацией, а для пользователей Houdini Indie мы рассмотрим возможность экспорта окончательного рига в Unity для тестирования.
- Ни один шаг не пропущен, мы переходим от нуля к полностью оснащенному, скинированному и анимированному ресурсу с универсальным пользовательским интерфейсом.
- Этот курс идеально подходит для начинающих аниматоров или тех, кто хочет перенести свои знания в области риггинга из другого 3D-пакета и использовать удивительную мощь Houdini в своих проектах по разработке игр.
Updated for Houdini 18.5 KineFX
**** Volume 02 ****
This update includes over 4 hours of new video introducing the new Houdini rigging workflow KineFX.
We will create 2 complete game ready rigs using the new KineFX tools, a tentacle and a zombie; introducing the new workflows along the way.
Not a single step is skipped, we go from zero to fully rigged, skinned and animated assets, with versatile, animator friendly user interfaces.
This course is ideal for beginner animators or someone who is looking to translate their rigging knowledge from another 3D package and leverage the awesome power of Houdini in their game development projects.
**** Volume 01 ****
Learn to create an animation ready zombie character rig with Houdini.
In this course we cover the fundamentals of the role of the Technical Animator or Rigger. We will create, node by node, a game ready animation rig ready to deploy into the Unity Game Engine. Along the way we will cover the fundamental concepts of rigging inside Houdini, and create a range of reusable rigging tools using Python and Houdini Digital Assets.
After completion you will have an animation ready zombie asset - and for Houdini Indie users we will explore exporting the finalized rig into Unity for testing.
Not a single step is skipped, we go from zero to a fully rigged, skinned and animated asset, with a versatile user interface.
This course is ideal for beginner animators or someone who is looking to translate their rigging knowledge from another 3D package and leverage the awesome power of Houdini in their game development projects.
**** Volume 02 ****
This update includes over 4 hours of new video introducing the new Houdini rigging workflow KineFX.
We will create 2 complete game ready rigs using the new KineFX tools, a tentacle and a zombie; introducing the new workflows along the way.
Not a single step is skipped, we go from zero to fully rigged, skinned and animated assets, with versatile, animator friendly user interfaces.
This course is ideal for beginner animators or someone who is looking to translate their rigging knowledge from another 3D package and leverage the awesome power of Houdini in their game development projects.
**** Volume 01 ****
Learn to create an animation ready zombie character rig with Houdini.
In this course we cover the fundamentals of the role of the Technical Animator or Rigger. We will create, node by node, a game ready animation rig ready to deploy into the Unity Game Engine. Along the way we will cover the fundamental concepts of rigging inside Houdini, and create a range of reusable rigging tools using Python and Houdini Digital Assets.
After completion you will have an animation ready zombie asset - and for Houdini Indie users we will explore exporting the finalized rig into Unity for testing.
Not a single step is skipped, we go from zero to a fully rigged, skinned and animated asset, with a versatile user interface.
This course is ideal for beginner animators or someone who is looking to translate their rigging knowledge from another 3D package and leverage the awesome power of Houdini in their game development projects.
Для кого этот курс:
- Game Developers, Animators, Technical Animators, Riggers, 3D Animators, 3D Modellers
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Тем, у кого не очень с английском, как у меня - останется только перевести видео голосовым переводчиком яндекса.
Папка с активами курса:
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: