UE4 Asset Modular Stylized Human Blacksmith

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Сен 2020
Сообщения
111
Реакции[?]
177
Поинты[?]
171K
1686159476499.png

V4.18+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
Choose between different styles:

  • Blue Blacksmith
  • Red Blacksmith
  • Green Blacksmith

Create your own style with:
  • 3 Base colors
  • 2 Anvils
  • Idle
  • Idle01
  • Emote_Forging
  • Emote_Applaud
  • Emote_Cry
  • Emote_Laugh
  • Emote_Roar
  • Emote_Salute
  • Emote_Shout
  • Emote_Talk
  • Emote_TalkQuestion
  • Emote_Wave
  • Death
  • Combat_1H_Ready
  • Combat_1H_Attack
  • Combat_1H_Attack01
  • Combat_1H_Hit
  • Combat_1H_Dodge
  • Combat_Unarmed_Ready
  • Combat_Unarmed_Attack
  • Combat_Unarmed_Attack01
  • Combat_Unarmed_Hit
  • Combat_Unarmed_Dodge
  • Combat_Stun
  • Walk_Forward
  • Walk_Backwards
  • Walk_Left
  • Walk_Right
  • Run_Forward
  • Run_Backwards
  • Run_Left
  • Run_Right
  • Jump_Start
  • Jump_Loop
  • Jump_End
  • Swim_Idle
  • Swim_Forward
  • Swim_Backwards
  • Swiim_Left
  • Swim_Right

Scaled to Epic Skeleton: Yes
Rigged: Yes
Rigged to Epic Skeleton: Edited Epic Skeleton
Has Additional Bones to differ from original Epic Skeleton: Yes
Retarget Possibility:
  • UE4 - Retarget & Assign Skeleton
  • UE5 - Retarget & IK Retarget
Retarget Stability:
  • Standard Retarget - works, but use at your own risk
  • IK Retarget - works stable.
  • Assign Skeleton(UE4) - works stable
Animated: Yes
Number of Characters: 1
Vertex Count(Total): 18,746
Triangle Count(Total): 17,558
Number of Textures: 20
Texture Resolutions: 1024x1024, 2048x2048
Number of Materials: 1 master & 15 instances
Do Materials derive from a Master Material with instances as variation: Yes
Number of Animations: 41

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу