[NL] Grenade Drop

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Мар 2019
Сообщения
4
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
How can I make nade drop script on keybind as in ss for neverlose?
 
Последнее редактирование:
Femboy Access
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Ноя 2020
Сообщения
1,360
Реакции[?]
433
Поинты[?]
103K
Yes, but I wanna make it to work.
Like it should drop nades.
:get() returns true if key is being held, :key() returns keycode
you can make a default if true then false statement to make it do smth after a key click

example:
local penis = ui.create("asd"):hotkey("laff")
local key_click_cache = false

events.render:set(function()
    if penis:get() and not key_click_cache then
        print_dev("ja bra tha key clicked")
    end
 
    key_click_cache = penis:get()
end)
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
8 Июн 2023
Сообщения
3
Реакции[?]
1
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Мар 2019
Сообщения
4
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
:get() returns true if key is being held, :key() returns keycode
you can make a default if true then false statement to make it do smth after a key click

example:
local penis = ui.create("asd"):hotkey("laff")
local key_click_cache = false

events.render:set(function()
    if penis:get() and not key_click_cache then
        print_dev("ja bra tha key clicked")
    end

    key_click_cache = penis:get()
end)
Thanks 🤗
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Мар 2019
Сообщения
4
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Is there other way to make drop nade? Cuz when I use this method it's only drops the hegrenade.
1686324543549.png
 
Femboy Access
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Ноя 2020
Сообщения
1,360
Реакции[?]
433
Поинты[?]
103K
Is there other way to make drop nade? Cuz when I use this method it's only drops the hegrenade.
Посмотреть вложение 250095
looks shit but works perfectly so idfc
you should also do checks if you have some granade in ur hand
Код:
local penis = ui.create("asd"):hotkey("laff")
local key_click_cache = false

local nades_list = {"weapon_incgrenade", "weapon_hegrenade"}

events.render:set(function()
    if penis:get() and not key_click_cache then
        for index, grenade in pairs(nades_list) do
            utils.execute_after(0.1 * index, function()
                utils.console_exec(string.format("use %s", grenade))
                utils.execute_after(0.05 * index, function() utils.console_exec("drop") end)
            end)
        end
    end
    
    key_click_cache = penis:get()
end)
 
Сверху Снизу