UE4 Asset Medieval - VOL 11 - Doors

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Июн 2023
Сообщения
654
Реакции[?]
1,357
Поинты[?]
1M
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Снимок.PNG

V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Этот проект включает в себя все, что изображено на фотографии, все активы, карты и материалы, созданные в Unreal Engine. Каждый актив был создан для реалистичных визуальных эффектов качества AAA, стиля и бюджета.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • 32 Meshes
  • High quality and fidelity texture sets - 2k textures
  • Master material setup that control the majority of all props and models
  • Additional controls for roughness, albedo, normals and more
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Realistic Post Process and Look Up Table
  • Optimized for games
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • Fully detailed models from all sides
  • Includes test dynamic lighting scene
Texture Sizes:
  • 4096 [1]
  • 2048 [39]
  • 128 [3]
Scaled to Epic Skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: Displayed in Documentation
LODs: Small Props LODs
Number of Meshes: 32
Number of Materials and Material Instances: 14
Number of Textures: 43
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox
Scaled to Epic Skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: Displayed in Documentation
LODs: Small Props LODs
Number of Meshes: 32
Number of Materials and Material Instances: 14
Number of Textures: 43
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox

 
Последнее редактирование модератором:
Похожие темы
Сверху Снизу