UE4 Asset Horror and Decay VOL.3 - Quarantine/Hospital

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Авг 2020
Сообщения
233
Реакции[?]
510
Поинты[?]
302K
1689422082187.png
1689422152825.png1689422176484.png

V4.19
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Технические детали / Technical Details:
Features
:
  • High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
  • Master material setup that control all instances
  • Additional controls for roughness, albedo, normals and more
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Optimized for games!
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • Fully detailed models from all sides
  • Includes test dynamic lighting scene
  • Each tileable texture set is constructed to be best used in combination in a vertex paint blend - ie. Dirt_01 blends well with Dirt_02 and Dirt_03. This allows for easily hiding any visible tiling!
Texture Resolutions: (complete list)
  • 2048 [59]
  • 1024 [2]
  • 256 [1]
  • 128 [4]
Number of Materials: 18
Do Materials derive from a Master Material with instances as variation: Yes
Number of Textures: 66
Documentation and Credits:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу