UE4 Asset Fences and Gates - VOL.2

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
28 Авг 2020
Сообщения
233
Реакции[?]
510
Поинты[?]
302K
1689666251037.png
1689666434157.png1689666452974.png

V4.17
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Данный проект включает в себя все, что изображено на фотографии, все активы, карты и материалы, созданные в движке Unreal Engine. Каждый актив был создан с учетом реалистичного визуального оформления, стиля и бюджета в формате AAA.


Технические детали / Technical Details:

Features
:
  • High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
  • Master material setup that control the majority of all props and models
  • Additional controls for roughness, albedo, normals and more
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Modular design for ease of use
  • Optimized for games!
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • Fully detailed models from all sides
  • Includes test dynamic lighting scene

Texture Sizes:
  • 2048 [20]
  • 256 [1]
  • 128 [3]

Scaled to Epic skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 64191 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Prop Unreal LOD Generated
Number of Meshes: 15
Number of Materials and Material Instances: 10
Number of Textures: 24
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу