-
Автор темы
- #1
V4.17
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Данный проект включает в себя все, что изображено на фотографии, все активы, карты и материалы, созданные в движке Unreal Engine. Каждый актив был создан с учетом реалистичного визуального оформления, стиля и бюджета в формате AAA.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- High quality and fidelity texture sets - most 2048 pixels +
- Master material setup that control the majority of all props and models
- Additional controls for roughness, albedo, normals and more
- Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
- Modular design for ease of use
- Optimized for games!
- Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
- Fully detailed models from all sides
- Includes test dynamic lighting scene
Texture Sizes:
- 2048 [20]
- 256 [1]
- 128 [3]
Scaled to Epic skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 64191 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Prop Unreal LOD Generated
Number of Meshes: 15
Number of Materials and Material Instances: 10
Number of Textures: 24
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.