Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V4.25+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Interactive World Actor Blueprint для виртуальных презентаций или игрового оформления.
Поместите этот Blueprint в свой мир и импортируйте изображения как текстуры. Вы найдете все общедоступные атрибуты в разделе Actor Details -для настройки потребуются незначительные знания.
Features:
- Single Blueprint with Texture Array for your slides
- Automatic Slide Show option, basic timings, infinite page cycle or with end
- Cover page for presentations (excluded from page cycle)
- Keep active page when leaving Slide Show, or reset to custom page
- multiple Screen aspect ratios, 20 Screen meshes included (ref. Adobe XD artboard templates)
- extra Screen Camera for full focus, switch with key command or on overlap
- BP Instances can be fully modified (Transform)
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.with Screen meshes (look up UE export for blender)
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.with TestSlide textures
Number of Blueprints: 1
Input: Keyboard for Test Level; easy to set up for other Controllers
Network Replicated: No (If people find it necessary, I could try Custom Events)
Supported Development Platforms: All
Windows: Yes
Mac: (not tested)
Documentation: Please open and play the Slide Show Test Level
Important/Additional Notes:
- Don't forget to set up new Inputs in your own World
- You will need a working Player Character to use the button commands and the camera
- Input gets enabled on overlap and disabled on end, Disable Input On Leave can be unchecked
- Since the Screen mesh is being animated in the BP, please use Offset attributes to change its position, Transform will not work with this Component
- Screen mesh aspect ratio must match Slide texture aspect ratio (f.i.: mesh: 160x90 units - texture: 1920x1080 px)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Работает и в более новых версиях движка вплоть до 5.2, управление для демосцены задавайте самостоятельно :)
Последнее редактирование модератором: