UE5 Plugin Runtime Vertex Color Paint & Detection Plugin

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Авг 2021
Сообщения
399
Реакции[?]
1,010
Поинты[?]
461K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
1690291239466.png

V5.3 - V5.5
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:

Features:

  • Detect Get Closest Vertex Data
  • Detect Get Estimated Color at Actual Hit Location
  • Detect Get All Vertex Colors Only
  • Paint Vertex Colors at Location
  • Paint Vertex Colors Within Area
  • Paint Vertex Color on Entire Mesh or on Random Vertices Over the Entire Mesh. Great for Rain or Snow etc.
  • Create and Paint Color Snippets
  • Affect Chaos Cloth Physics (UE5 EXCLUSIVE)
  • Multithreading for greatly improved performance
  • Rapid Json Module which is up to 5x faster than the built in one. Pretty much the same module that is in my other
    Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
    , so if you own this plugin, then you don't need to buy that one.
Number of Blueprints: 5
Number of Widget Blueprints: 4
Number of C++ Classes: 52
Network Replicated: The plugin does extremely little with replication, so the user has more control of How they want things to Replicate, since all projects has different needs depending on optimization, anti cheat structure etc.
The Cloth Overlap Component is the only one that does anything with replication and has an clothOverlapEnabled Replicated bool, so if changed in Runtime, even hot joiners will get the cloth to overlap.
Supported Development Platforms: Windows, Linux, Mac
Supported Target Build Platforms: Win64, Mac, Linux, Android, IOS, PS4, XboxOne, Switch

V1.22.3 UE V5.3

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V1.27.7 UE V5.4

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V1.28.1 UE V5.5

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,445
Реакции[?]
4,139
Поинты[?]
2M
Последнее редактирование:
«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
835
Реакции[?]
1,935
Поинты[?]
1M
Последнее редактирование:
«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
835
Реакции[?]
1,935
Поинты[?]
1M
Последнее редактирование:
«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
835
Реакции[?]
1,935
Поинты[?]
1M
Последнее редактирование:
«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
835
Реакции[?]
1,935
Поинты[?]
1M
Последнее редактирование:
«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
835
Реакции[?]
1,935
Поинты[?]
1M
«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
835
Реакции[?]
1,935
Поинты[?]
1M
«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
835
Реакции[?]
1,935
Поинты[?]
1M
«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
835
Реакции[?]
1,935
Поинты[?]
1M
«Unigine Developer»
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
835
Реакции[?]
1,935
Поинты[?]
1M
Сверху Снизу