Вопрос Crash on Rotating ResolveLayers

c:\buildworker\csgo_rel_win64
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Окт 2022
Сообщения
597
Реакции[?]
212
Поинты[?]
140K
интересный код стайл выходит, когда паста со всех срк :D
я запомнил одну хорошую фразу с uc: сколько бы ты не пытался, всё равно будешь на один или два шага позади топовых p2c проектов.
так оно и получается.
 
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
435
Реакции[?]
200
Поинты[?]
47K
tried to help you your previous thread, you seem to ignore everything and moved on, classic paster

on topic: you're not building matrixes (you commented the setup bones code "build matrix") but you're probably using the matrix data to check safepoint when your matrixes are null and you're crashing
 
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Апр 2020
Сообщения
1,169
Реакции[?]
313
Поинты[?]
151K
пофикшено, забыл гетнуть анимстейт
tried to help you your previous thread, you seem to ignore everything and moved on, classic paster

on topic: you're not building matrixes (you commented the setup bones code "build matrix") but you're probably using the matrix data to check safepoint when your matrixes are null and you're crashing
 
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
435
Реакции[?]
200
Поинты[?]
47K
just bcoz its not crashing anymore doesnt mean you're doing it properly, YOU NEED TO
1- ROTATE ANGLES
2- UPDATE ANIMATION
3- SAVE ANIMLAYER DATA FOR RESOLVER
4- BUILD BONES FOR SAFEPOINTS
5- RESTORE ORIGINAL DATA (ANIMSTATE, POSPARAMATER, LAYERS)
 
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
435
Реакции[?]
200
Поинты[?]
47K
get good get legendware
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Сен 2020
Сообщения
435
Реакции[?]
200
Поинты[?]
47K
Сверху Снизу