Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V5.1 - V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Надежная и простая в использовании система баллистического моделирования. Включает проникновение пули, сложное сопротивление и многое другое. Многопоточность для повышения производительности.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- In-flight projectile simulation and drag computation with customizable levels of complexity
- Per-surface bullet penetration and ricochet calculations
- Multi-threaded simulation framework, removing almost all work from the game thread
- None of the overhead that comes with actors or components
- Blueprint exposure of most functionality
- Simple to use out of the box
- Incorporates mathematics from a variety of fields including material science, ballistics, aerodynamics, fluid dynamics, and impact mechanics
- Written in C++ with performance in mind
- Data-Driven bullet/projectiles and materials
- Fully customizable bullets and projectiles
- Advanced versions of many core functions
- TerminalBallistics (Runtime)
Number of C++ Classes: 13
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Win64, Win32, Mac, Linux
Supported Target Build Platforms: Win64, Win32, Mac, Linux
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
v1.0.5.4 for UE5.3:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
v1.0.5.3 for UE5.2:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
v1.0.5.4 for UE5.1:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: