Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Июл 2023
Сообщения
59
Реакции[?]
159
Поинты[?]
164K


V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Теперь вы можете создавать готовую к игре траву прямо внутри Unreal Engine, не используя какое-либо внешнее программное обеспечение или инструмент. Сгенерированная трава прекрасна и движок может быстро ее отрисовать. Таким образом, вы можете иметь очень много травы без потери производительности.

Вы можете создавать траву с помощью предоставленных атласов или любых других атласов травы, включая атласы Quixel Megascan.

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Create a cluster of grass using grass Atlases
  • Shipped with high-quality atlases
  • Create an unlimited number of variations with grass maker
  • Works with landscapes, foliage tools, or procedural foliage volumes
  • Support RVT blending for better landscape integration
  • Hide grass under other static meshes (using RVTs)
  • Wind support including directional Wind
  • Grass management Actor to control common grass parameters such as wind & variation settings
  • Example map with a bunch of grass created with OneGrass Engine
  • Get access to TinyLand: A simple but powerful landscape material (based on OpenLand)
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Code Modules:
  • OneGrassEngine (Runtime)
Number of C++ Classes: 10
Network Replicated: N/A
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows

V5.3

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу