Пользователь
			
			
				
					
				
			
		- Статус
 - Оффлайн
 
- Регистрация
 - 3 Июл 2023
 
- Сообщения
 - 61
 
- Реакции
 - 159
 
	V5.3
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Теперь вы можете создавать готовую к игре траву прямо внутри Unreal Engine, не используя какое-либо внешнее программное обеспечение или инструмент. Сгенерированная трава прекрасна и движок может быстро ее отрисовать. Таким образом, вы можете иметь очень много травы без потери производительности.
Вы можете создавать траву с помощью предоставленных атласов или любых других атласов травы, включая атласы Quixel Megascan.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Create a cluster of grass using grass Atlases
 - Shipped with high-quality atlases
 - Create an unlimited number of variations with grass maker
 - Works with landscapes, foliage tools, or procedural foliage volumes
 - Support RVT blending for better landscape integration
 - Hide grass under other static meshes (using RVTs)
 - Wind support including directional Wind
 - Grass management Actor to control common grass parameters such as wind & variation settings
 - Example map with a bunch of grass created with OneGrass Engine
 - Get access to TinyLand: A simple but powerful landscape material (based on OpenLand)
 
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Code Modules:
- OneGrassEngine (Runtime)
 
Network Replicated: N/A
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
V5.3Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
			
				Последнее редактирование модератором: