-
Автор темы
- #1
V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Теперь вы можете создавать готовую к игре траву прямо внутри Unreal Engine, не используя какое-либо внешнее программное обеспечение или инструмент. Сгенерированная трава прекрасна и движок может быстро ее отрисовать. Таким образом, вы можете иметь очень много травы без потери производительности.
Вы можете создавать траву с помощью предоставленных атласов или любых других атласов травы, включая атласы Quixel Megascan.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Create a cluster of grass using grass Atlases
- Shipped with high-quality atlases
- Create an unlimited number of variations with grass maker
- Works with landscapes, foliage tools, or procedural foliage volumes
- Support RVT blending for better landscape integration
- Hide grass under other static meshes (using RVTs)
- Wind support including directional Wind
- Grass management Actor to control common grass parameters such as wind & variation settings
- Example map with a bunch of grass created with OneGrass Engine
- Get access to TinyLand: A simple but powerful landscape material (based on OpenLand)
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Code Modules:
- OneGrassEngine (Runtime)
Network Replicated: N/A
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
V5.3Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: