Модератор раздела «Unreal Engine»
-
Автор темы
- #1
V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Используйте fluidsim для создания флипбуков и материалов для проигрывателей. Управляйте ниагарскими и объемными системами с помощью жидких данных. Создавайте стилизованный и реалистичный огонь, дым и облака. Создавайте свои собственные ресурсы VFX внутри Unreal.
Технические детали / Technical Details:
Tools
- Fluid simulator with real-time view ports and preset management
- Baking Tool saving density & velocity data to Flipbooks and Flipbook-Player-Materials
- VolumeSmoke, VolumeCloud and VolumeFog setups to drive volumetrics with flipbooks (Ninja v1.5-1.6)
- Niagara modules to sample the baked fluid data and drive GPU particle systems (Ninja v1.4)
- Flowmap and VectorField creation tools
- Blueprint functions for managing NiagaraSystems and RayMarching
- Demo levels with 100+ use cases for stylized and realistic VFX
Niagara and Cascade particles, Bitmaps and a Painter are providing initial conditions for the simulation
Output
Flipbooks, Flowmaps, VectorFields and ready-to-use Container Materials embedding baked data
Featuring
- UE5 compatibility
- Real time, parameter controlled fluid simulator with density and velocity output
- Atlas map and image sequence baker, generating Texture assets and Vector Field data
- Tiling, Looping baked data, ready to cover large areas
- Material generator to automatically embed the baked assets
- Niagara Modules to sample the baked data
- Niagara Base Emitters / Systems and Blueprints to showcase various setups
- A library of tutorial and sample VFX assets (fire, smoke, plasma, explosions)
- Two hours of tutorial videos and 60+ pages of know-how / documentation in 3 PDFs
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.