UE5 Asset Post Apocalyptic Melee Weapons VOL.1

  • Автор темы Автор темы robot87
  • Дата начала Дата начала
Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
20 Ноя 2022
Сообщения
31
Реакции
105
fc2adbfc6c943da32bf77c6a9fc88b0c.jpg


V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Коллекция постапокалиптического оружия ближнего боя, которое можно использовать в играх!

Технические детали / Technical Details:

Features
:
  • 5 Meshes
  • High quality and fidelity texture sets - 2048 pixels +
  • Master material setup that control the majority of all props and models
  • Additional controls for roughness, albedo, normals and more
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Realistic Post Process and Look Up Table
  • Optimized for games!
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • Fully detailed models from all sides
  • Includes test dynamic lighting scene
  • High fidelity for use as First Person Weapons
Texture Sizes:
  • 4096 [17]
  • 1024 [2]
  • 512 [1]
  • 256 [1]
  • 128 [3]
Scaled to Epic skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 48196 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Base LOD only
Number of Meshes: 5
Number of Materials and Material Instances:11
Number of Textures: 25
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Назад
Сверху Снизу