UE5 Asset Post Apocalyptic Melee Weapons VOL.1

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
20 Ноя 2022
Сообщения
31
Реакции[?]
104
Поинты[?]
88K
fc2adbfc6c943da32bf77c6a9fc88b0c.jpg

V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Коллекция постапокалиптического оружия ближнего боя, которое можно использовать в играх!

Технические детали / Technical Details:

Features
:
  • 5 Meshes
  • High quality and fidelity texture sets - 2048 pixels +
  • Master material setup that control the majority of all props and models
  • Additional controls for roughness, albedo, normals and more
  • Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
  • Realistic Post Process and Look Up Table
  • Optimized for games!
  • Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
  • Fully detailed models from all sides
  • Includes test dynamic lighting scene
  • High fidelity for use as First Person Weapons
Texture Sizes:
  • 4096 [17]
  • 1024 [2]
  • 512 [1]
  • 256 [1]
  • 128 [3]
Scaled to Epic skeleton: Yes
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 48196 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Base LOD only
Number of Meshes: 5
Number of Materials and Material Instances:11
Number of Textures: 25
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу