-
Автор темы
- #1
V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Коллекция постапокалиптического оружия ближнего боя, которое можно использовать в играх!
Технические детали / Technical Details:
Features:
- 5 Meshes
- High quality and fidelity texture sets - 2048 pixels +
- Master material setup that control the majority of all props and models
- Additional controls for roughness, albedo, normals and more
- Channel packed Roughness | Metalness | Ambient Occlusion
- Realistic Post Process and Look Up Table
- Optimized for games!
- Free of all legal issues as all branding and labels are custom made by our studio
- Fully detailed models from all sides
- Includes test dynamic lighting scene
- High fidelity for use as First Person Weapons
- 4096 [17]
- 1024 [2]
- 512 [1]
- 256 [1]
- 128 [3]
Collision: Yes, automatically generated and per-poly mix based on complexity of asset
Vertex Count: 48196 Tris for all assets combined (See documentation for individual polycounts)
LODs: Base LOD only
Number of Meshes: 5
Number of Materials and Material Instances:11
Number of Textures: 25
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Window/Mac/PS4/Xbox
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: