-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Импорт в режиме реального времени файлов звука (wav, ogg), изображений (png, bmp, jpg) и сеток (obj, fbx, stl) в скомпилированной / упакованной игре. Начиная с версии 1.6, вы также можете экспортировать объекты. Экспортируйте TextureRenderTarget2d в байтах (png, bmp, jpg).
Технические детали / Technical Details:
Epic only allows updates for the newest three engine versions. There might be features missing in older engine versions. Contact me if you are unsure.
- Import and Play WAV and OGG Files. Stream WAV Files*1
- Import PNG ,JPG and BMP Files as Texture2D (Optional with MipMaps)
- Import OBJ, FBX and STL Files*2
- Export TextureRenderTarget2D and Texture2D*3 to Bytes (BMP,PNG,JPEG)
- Different directory and file Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Include C++ Source for C++ Projects
- Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
- Support: unrealmarketplace@virtualbird.de (ENG,GER)
*1 16 Bit wav only. Ogg Vorbis only.
*2 OBJ (min 4.22). FBX, STL (min 4.25 ). FBX binary in version 7.4, 7.5, 7.6, 7.7 possible. No skeleton import and therefore no animations.
*3 Texture2D Export works only with UE4. Tested on Windows. Other platforms may not work. Use as an alternative the TextureRenderTarget2D Export.
v3.32 UE V5.3
Changelog (5.1, 5.2, 5.3)
- (09/27/2023) Version 3.32: Epic's "Calculate Tangents" function copied into the plugin and optimized. Minutes have become milliseconds.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: