-
Автор темы
- #1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V5.0+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Displacer был создан для Unreal Engine 5 с целью улучшить ваши сетки с помощью правильной неразрушающей тесселяции / смещения. Идеальный компаньон для текстур Megascans или других материалов с картой смещения. Теперь включает в себя динамическую геометрию Moss и генерацию снега. Вы можете создавать снежные завалы на любой из ваших сеток.
Технические детали / Technical Details:
Version Updates :
V3.0
- Now Includes Dynamic Moss Generation BP
- Includes New Moss Materials
- includes New Custom photo Scanned Asset Tree Stump
- Add Simple Top Layer Moss/Snow Material Blend
- Minor Bug Fixes
- Folder Cleanup
Wanna Make this Tool yourself? I would like to give thanks/credits to
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
and
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
for some incredible detailed tutorials and guides that helped make this Tool.
Features :
- A Single Blueprint for creating non destructive displacement.
- New Blueprints for creating Snow and Moss Meshes.
- Simple and Easy to use options and variable for adjust your displacement.
- Simple and Easy variables for adjusting Snow Generation.
- Clean and Commented Variables/Materials/Blueprints.
- Includes 13 Custom Displace Materials.
- Includes 2 Custom Moss Materials.
- Includes Custom Snow Material.
- Includes a 2 Custom Photoscanned Mesh.
- Includes 4 sample levels : Displacer Sample / Displacer Overview / Moss Gen Samples / Snow Gen Samples.
- Perfect for Displacement for Megascans Materials.
- Snow / Moss gen works with Megascans Assets.
Number of Blueprints: 3
Number of Unique Materials and Material Instances: 3 Master, 20 Instances
Number of Textures: 76+ texture Maps (CC0 License)
Texture Resolutions: 4K
Windows: (Yes)
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Important Notes:
- Geometry Script Plugin Must be Enabled!
- Snow Generation can be processor intensive. Not meant for Realtime without Convert/Nanite.
- Included Materials are not stock Megascans Materials but Blended and Mixed inside Quixel Mixer.
- Other Included materials are under the CC0 License from PolyHaven polyhaven.com/license
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: