Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V5.0 - V5.1, V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Высокопроизводительная, многопоточная, управляемая данными система способностей с поддержкой сети, написанная с нуля для Unreal Engine.
Технические детали / Technical Details:
• Written entirely in C++.
• Multicore/Async support for Ability execution, Cooldowns, and various Task specific activities (e.g. Damage Calculation).
• Network supported using a secure client-server model with minimal data sent across the wire.
• Abilities are purely functional, using only small scratchpad structures, keeping memory usage lean/efficient.
• 20+ various Tasks to build your Ability with (Play Animation, Play Sound, Collision Query, Spawn Actor, Apply Damage, etc).
• 16+ Events/Methods available to Blueprints to allow further logic customization.
• Full AI Support (New AI Tasks / Decorators).
• Full Animation support (New State Node).
• Custom Editor - Ability Editor.
• Built-in Testing framework.
• Intended for all Platforms (Tested PC, XB1, PS4, PS5).
• Extendable API.
• Fully documented.
V3.85 for UE V5.0:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
V3.85 for UE V5.1:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
V3.89 for UE V5.3:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: