UE5 Plugin Component Timeline

«Unigine Developer»
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Ноя 2020
Сообщения
798
Реакции[?]
1,830
Поинты[?]
940K
Feautured894x488.Logo 2-1920x1080-ca7887b3387ff7de636febb6da147c7c.jpg

V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Плагин Component Timeline предоставляет все функциональные возможности узла Timeline из проекта актера с дополнительным удобством размещения узлов временной шкалы непосредственно в проектах компонентов. Его легко настроить и использовать. Благодаря таким функциям, как редактирование кривых, треков событий и параметрам зацикливания, временная шкала компонентов является важным инструментом для любого разработчика.

Технические детали / Technical Details:
Особенности:

  • Editing of curves, including float, vector, and color curves
  • The in-place editor that doesn't require external assets.
  • Event tracks for triggering events at specific points on the timeline.
  • Set the length of the timeline.
  • Control modes such as Play, PlayFromStart, Stop, Reverse, ReverseFromEnd, and SetNewTime.
  • Looping options for timeline playback.
  • Ability to ignore time dilation.
  • Replication for multiplayer games and networking.
  • Tick group for controlling when the timeline is updated during gameplay.
  • Timeline in any blueprint (Experimental feature!)
Code Modules:
  • ComponentTimelineRuntime (Runtime)
  • ComponentTimelineUncooked(UnkookedOnly)
Number of Blueprints: 0
Number of C++ Classes: 4
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Windows, Linux, Mac
Supported Target Build Platforms: All
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


V1.2 UE V5.3

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Сверху Снизу