UE4 Asset Takedown Animations Vol.1

Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,122
Реакции[?]
3,605
Поинты[?]
1M
tdav1.jpg

V4.20+, V5.0-V5.2
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Набор анимаций "вырубания" оппонента руками и оружием ближнего боя.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • Clean and synchronized animations.
  • Root Motion & In-Place animations.
  • Ready-made weapon models with LODs.
  • Battle sound effects.
  • Visual effects.
  • HandIK system.
  • Debugging system.
  • Finding a suitable place for Takedown.
  • Fully replicated code (Listen and Dedicated servers).
  • Well documented code.

Rigged to Epic skeleton: Yes
If rigged to the Epic skeleton, IK bones are included: Yes
Additional sockets in Epic skeleton: 4
Total Animations: 20
Number of ALL Animations: 84
Animation types: Root Motion & In-Place
Number of Materials and Material Instances: 9
Number of Textures: 26
Texture Resolutions: 2048x2048
Collision: Yes, mostly custom
Number of Skeletal Meshes: 4
LODs: 4
Number of ALL Blueprints (In example): 13
Number of SoundWaves & Cues: 56
Sample rate / bit rate: 44.1 kHz, 16bit Stereo WAVs
Do Sound FX loop: Yes
Number of Particle & Niagara systems: 14
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: N/A


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


P.S. В UE 5.3 тоже работает. Чтобы не выдавало ошибку в UE 5.3 включите плагин openxr.
 
Последнее редактирование модератором:
Похожие темы
Сверху Снизу