Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V4.20+, V5.0-V5.2
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Набор анимаций "вырубания" оппонента руками и оружием ближнего боя.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- Clean and synchronized animations.
- Root Motion & In-Place animations.
- Ready-made weapon models with LODs.
- Battle sound effects.
- Visual effects.
- HandIK system.
- Debugging system.
- Finding a suitable place for Takedown.
- Fully replicated code (Listen and Dedicated servers).
- Well documented code.
Rigged to Epic skeleton: Yes
If rigged to the Epic skeleton, IK bones are included: Yes
Additional sockets in Epic skeleton: 4
Total Animations: 20
Number of ALL Animations: 84
Animation types: Root Motion & In-Place
Number of Materials and Material Instances: 9
Number of Textures: 26
Texture Resolutions: 2048x2048
Collision: Yes, mostly custom
Number of Skeletal Meshes: 4
LODs: 4
Number of ALL Blueprints (In example): 13
Number of SoundWaves & Cues: 56
Sample rate / bit rate: 44.1 kHz, 16bit Stereo WAVs
Do Sound FX loop: Yes
Number of Particle & Niagara systems: 14
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: N/A
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
P.S. В UE 5.3 тоже работает. Чтобы не выдавало ошибку в UE 5.3 включите плагин openxr.
Последнее редактирование модератором: