UE5 Asset Physics Collision Sound

Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,122
Реакции[?]
3,605
Поинты[?]
1M
pcs.jpg

V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Быстрый и простой способ добавить к объектам звуки ударов, скольжения, качения и ударов o воду/дерево. На разных материалах он воспроизводит разные звуки, на объектах с несколькими материалами и на ландшафтах. Работает с простой системой перетаскивания.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • simple drag and drop system
  • no Blueprint knowledge needed
  • hitting, sliding, rolling and water sound system
  • different sounds on different materials, even on terrain
  • sound occlusion system
  • volume and pitch relative to objects velocity
  • 214 Sounds (hitting, sliding, rolling and water sounds)
  • mixes sounds together so that even on different materials every impact sound has still its own uniqueness
  • 1 Blueprint for the physics Object
  • 1 BP for the Surface its hitting
  • 1 BP for different sounds when hitting different materials
  • 1 BP for Liquid and Tree rustling sounds
  • Optimized: No use of Tick Events
  • an example map to show the core functionality with example models
  • object, sound occlusion, liquid, foliage sound system
  • ragdoll/skeletal mesh sounds
  • bone specific sounds
  • ALS Support
  • NPC with the AIPerception Component can hear the sound
Number of Blueprints: 5
Supported Development Platforms: Tested and works on: PC, VR, Browser(HTML)
Network Replicated: Yes


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Сверху Снизу