Олдфаг
-
Автор темы
- #1
V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Быстрый и простой способ добавить к объектам звуки ударов, скольжения, качения и ударов o воду/дерево. На разных материалах он воспроизводит разные звуки, на объектах с несколькими материалами и на ландшафтах. Работает с простой системой перетаскивания.
Технические детали / Technical Details:
Features:
- simple drag and drop system
- no Blueprint knowledge needed
- hitting, sliding, rolling and water sound system
- different sounds on different materials, even on terrain
- sound occlusion system
- volume and pitch relative to objects velocity
- 214 Sounds (hitting, sliding, rolling and water sounds)
- mixes sounds together so that even on different materials every impact sound has still its own uniqueness
- 1 Blueprint for the physics Object
- 1 BP for the Surface its hitting
- 1 BP for different sounds when hitting different materials
- 1 BP for Liquid and Tree rustling sounds
- Optimized: No use of Tick Events
- an example map to show the core functionality with example models
- object, sound occlusion, liquid, foliage sound system
- ragdoll/skeletal mesh sounds
- bone specific sounds
- ALS Support
- NPC with the AIPerception Component can hear the sound
Supported Development Platforms: Tested and works on: PC, VR, Browser(HTML)
Network Replicated: Yes
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
Последнее редактирование модератором: